Pages

Saya SHAKLEE Independent Distributor



Permulaan saya dengan Shaklee pada dua tahun lepas di mana saya membeli set bersalin lengkap Shaklee.. Alhamdulillah pada 1 Muharram 1435 Allah bukakan pintu hati saya untuk menjadi member of Shaklee. Tak pernah terfikir pun nak jadi member SHAKLEE sebelum ni...Semua ni kuasa Allah s.w.t yang menggerakkan hati saya untuk bersama2 dengan SHAKLEE..Alhamdulillah dipertemukan dengan seorang Master yang hebat dan saya dalam group JUTAWAN MUSLIMAH yang dikelilingi Master-Master yang hebat..
Group kami sangat besar! Susur galur usah cerita. Kemain bersimpang siurnya. Tapi jiwa kami dan semangat kami adalah sama. Fokusnya sama. 7 gunung perlu didaki sebelum smp ke puncak. Tangan dihulur. Bantuan diberi disaat memerlukan. Setiakawan sehingga ke akhir hayat. I'm really love my SHAKLEE family.

No comments:

Post a Comment